Korporátne, firemné a biznis zadania pri riešení projektov interiéru sú značne odlišné od projektov na obytný priestor. Kým rezidencie riešia požiadavky, ktoré sú špecifické tým, že sú osobné a subjektívne, komerčné priestory sledujú iné priority. Človek doma investuje do vlastného životného priestoru, svojho pohodlia a životného zázemia. To podlieha množstvu osobných preferencií. Bolo by naivné si myslieť, že firmy nevyhnutne potrebujú ponúkať maximálny komfort svojim zamestnancom alebo klientom. Avšak momentálny vývoj ukazuje, že spoločnosti, ktoré tak robia, dosahujú lepšiu konverziu na vyčerpanom trhu práce a rozvíjajúcej sa oblasti služieb na Slovensku.
Konkurenčné prostredie sa mení. Investícia do firemných pracovísk alebo prevádzok netvorí priamy zisk ani sa na ňom nijako nepodieľa. Tvorí však obraz spoločenskej a kultúrnej zodpovednosti. Úspech už neznamená mať iba dobrý produkt, ktorý sa v obmenách ponúka. Klienti sú náročnejší a hľadajú pridanú hodnotu, ktorá spočíva skôr v riešeniach a službách. Aj B2B sektor hľadá partnerov a nie rande na jednu noc. Táto filozofia neunikla ani crowdfundingovej spoločnosti Crowdberry, ktorá si pre svojich návštevníkov a partnerov pripravila miesto, kde sa môžu viesť biznis rozhovory na inej úrovni. Crowdberry tak dáva najavo, že im záleží na svojich partneroch aj zamestnancoch. Vo vyjadrení tohto výrazu im pomohli Juraj Tesák architekti. Ukazuje sa, že dobrá myšlienka sa zaobíde bez zbytočnej opulentnosti a póz. Veľmi nenápadný a nenáročný interiér pôsobí premyslene a veľmi prirodzene. Firma s víziou a dizajnér so skúsenosťami, také projekty musia byť inšpiráciou ku kvalite a profesionalite.
[Best_Wordpress_Gallery id=”195″ gal_title=”Juraj Tesák Architekti – interiér firmy Crowdberry”]Hneď po vstupe sa človek ocitne v príjemnej investičnej kaviarni, ktorá tvorí centrálny priestor. Nachádza sa tu aj malé javisko určené na prezentovanie firiem s pohodlným posedením na diskusiu a zodpovedanie otázok investorov. Interiér bol navrhnutý sviežo, aby sa tu mladé firmy a mladí investori cítili príjemne a aby bol zároveň potlačený korporačný „feeling“. Na rozdiel od dynamického a sviežeho centrálneho priestoru sú pracovné miestnosti riešené jednoducho. Prevláda v nich farebná jednoduchosť, aby sa tu človek cítil príjemne a nebol rozptyľovaný rušivými prvkami. Je zreteľné, že pri tvorbe kancelárií bola snaha o prinesenie a zakomponovanie drobných „workplace“ princípov.
Kredit: http://www.tesak.sk/ | @jurajtesak | autor: Juraj Tesák
Foto: Andrea Kučišová | @kucisova
refs: https://www.asb.sk/