Minule sme sa rozprávali s top slovenským dizajnérom o téme tvorby dizajnu priestoru. Padlo pár zásadných konceptov ako pristupovať k vlastnej práci. Nie vždy totiž u klienta vyhráva najlepšie spracovaná vizualizácia alebo návrh samotný. Je dôležité si uvedomiť hodnotu vlastných skúseností. Tie naberajú na vážnosti časom, kedy sa dizajnér stretne s množstvom špecifických zadaní, typov osobností a situácií, ktoré počas svojej činnosti zažil. Tí najlepší sa nepredajú iba perfektným riešením, ale aj príbehom, ktorý dokážu do projektu priniesť. A o tom to je. Práca s klientom je veľmi silná zručnosť. Najcennejšou schopnosťou dizajnéra je prichádzať s riešením problému v správnu chvíľu – hneď na prvom stretnutí. Ak totiž klient nadobudne pocit, že sa jeho problém rozlúskol v superkrátkom čase a to iba tým, že sa s ním porozprával dizajnér, výhra je na oboch stranách. Navyše, spoznať zákazníka ešte predtým, ako sa začne kresliť má svoje prednosti. Dokážu sa lepšie filtrovať toxické zákazky, kedy je veľká šanca, že ani desať variant nenaplní očakávania klienta, nech je snaha dizajnér akákoľvek. Rozdiel medzi dobrým a výborným dizajnérom totiž spočíva v zásadnej schopnosti a tou je schopnosť povedať nie.
[Best_Wordpress_Gallery id=”218″ gal_title=”Benko Benková Bohunický – dizajn reštaurácie Rudolfinium”]Kredit- http://www.benkobenko.sk | http://www.byro.sk/ | Jana Benková, Juraj Benko, Marek Bohunický BYRO | @byro_architecture | @janabenkova
Foto- Peter Čintalan | @petercintalan | https://www.dynameet.sk/