V zadaní projektu interiéru je rekonštrukcia obytného priestoru vždy náročná úloha. Jedným z aspektov je, že častokrát je potrebné preskúmať a správne zachytiť pôvodný stav, aby mohol byť nový návrh čo najefektívnejší. Netreba zabúdať na ďalší, veľmi dôležitý rozmer – pocity a očakávania majiteľa z nového priestoru. Skúsený dizajnér alebo architekt pracuje aj týmto, skôr psychologickým aspektom, keď je potrebná účinná komunikácia s pocitmi ovplyvneným zákazníkom. Mnoho profesionálov preto napríklad nedizajnuje pre svojich priateľov, pretože dobre vedia, aký tenký je ľad, pokiaľ ide o konflikt emócie a rácia.
[Best_Wordpress_Gallery id=”32″ gal_title=”Yesss ateliér”]Renka s rodinou sa po dlhodobom pobyte v zahraničí tešili na novoprerobený byt, ktorý riešili viac-menej na diaľku. Prvé nadšenie opadlo po nasťahovaní. Hoci bol upravený, nová dispozícia im vyhovovala, voňal novými nátermi, bola v ňom nová kuchyňa aj kúpeľňa, predsa len to nebolo ono. Akoby zastali na polceste. Po obhliadke bytu sa postupne ukázalo, že najlepšie bude komplexné riešenie. Problém sme videli v zariadení. Všetko bolo rozkúskované, nesystematicky rozložené. Chýbal odkladací priestor a jednotná forma interiéru. Píše @atelieryesss
Kredit: https://www.yesss.sk/
Foto: Robo HUBAČ – Atelier FOTOFOT